Digitalt partnerskabsmøde i Fuldkornspartnerskabet – 13.04.21

Forårets partnerskabsmøde, tirsdag d. 13. april bliver en digital udgave, hvor inspirerende oplæg og vigtige informationer vil streames direkte til din computer. Vi kan allerede nu afsløre nogle spændende punkter på mødeprogrammet.

 

Michael Kristiansen

Michael Kristiansen, også kendt fra ”Mogensen og Kristiansen” og ”Tirsdagsanalysen” på TV2, kommer forbi og holder et foredrag om, hvordan vi i partnerskabet kan få endnu flere til at bakke op om vores sag. Hvordan skaber vi ”politisk aktivisme” og bliver endnu bedre til at sætte en dagsorden? Hvad gør vi, når Thulesen Dahl poster øllebrød på Instagram, og Mette Frederiksen deler en makrelmad? Med 25 års væren omkring den politiske scene kan Michael Kristiansen helt sikkert give et indblik i nogle af de politiske dynamikker, som Fuldkornspartnerskabet har en interesse i.

 

Klub Moderne

Fuldkornspartnerskabet er gået ind i et samarbejde med produktionsselskabet, Klub Moderne om at udvikle en videokampagne, der skal lanceres til september. Anført af klubbens kreative strateg, Thomas Torp vil det humorbaserede reklamebureau udlægge nogle tanker og ideer til Fuldkornspartnerskabets næste kampagnevideo. Oplægget bliver også en god mulighed for Klub Moderne til at møde de enkelte partnere og omvendt, så videokampagnen kan favne så mange af partnerskabets interesser som muligt.

 

Johannes Haandsbæk Vestergaard

Centerleder for Kornets Hus, Johannes Haandsbæk Vestergaard vil holde et oplæg om det nordjyske kultur- og oplevelseshus samt give en præsentation af det nyetablerede projekt, Kernepartnerskabet.