SoMe kampagne 2019

Fuldkornspartnerskabets SoMe kampagne 2019.

Fuldkornstalen

Denne kampagne skal minde danskerne om at spise mere fuldkorn. Kampagnen manifesterer med power og patos fuldkornets prominente rolle i dansk kost og kultur. Kampagnen er anført af en 60 sekunders lang film, der viser fuldkornets tilstedeværelse i danskernes hverdag og Danmarks historie.

Filmen går under navnet ”Fuldkornstalen” og er ledsaget af skuespiller Henning Jensens karakteristiske røst. Med humor, følelser og pondus lægger han stemme til en tale, der i grove træk fortæller historien om et Danmark, hvor fuldkorn altid har gødet jordbunden for de ting, vi holder af og fuldkorn som et bærende element i vores opvækst.

”I denne kampagne har vi arbejdet med et følelsesladet udtryk og tager udgangspunkt i fuldkorn som en del af vores alles hverdag og opvækst. Vi håber at både unge og ældre kan se sig selv i den. Vi er meget glade for at skuespiller Henning Jensen takkede ja til at speake videoen”

– Rikke Iben Neess, kampagneleder for Fuldkornspartnerskabet.

Opnået effekt